OMG!

Jag har nyss kommit hem från skolan, hade nyss NO D:
Nu är jag hungrig och ska snart ta något mumsigt att äta ^^ sen ska jag nog chatta och sånr ;)

But anyway.... jag gick runt på internet och hittade ett skvaller som jag bara måste skriva om ...

Britney Spears sågs ute med sin pojkvän Jason Trawick plocka upp några presenter till hennes barn i lördags. Pop prinsessan, färskt från sin hit, gäst för huvudrollen på "Glee", såg ut som hon hade också plockat upp några smycken samt i form av ett antal nya tatueringar.... Shit hon har fått tatueringar! :O
Jag kan inte fatta det, hon gör alltid massa konstiga saker, förut rakade ju hon sitt hår....

:O :O :O OMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? xD
Vill du att bloggen ska komma ihåg dig?

E-postadress? Jag lovar att inte ge ut :) (publiceras ej)

Din blogg heter?

Vad vill du kommentera xD

Trackback
RSS 2.0