Tillbaka! :D

Jag har nyss kommit hem från skolan och äter lite mackor med oboy nu :D
Vi slutade tidigare idag :) så då hinner jag äta och sånt innan jag ska ha hemspråk ;) woohoo! :D
Orkar inte ha hemspråk sen :'( pallar inte med mera skola D: men det är en rolig tjej där som går på hemspråket, hon heter Veronika, men hon är 2 år mindre än mig... men hon är ändå ganska mogen för att vara i hennes ålder ;)

But anyway... igår natt hittade min syrra ett asroligt youtube klipp, jag tänkte lägga ut den på bloggen men hittade den där tävlingen som är under det här inlägget :)

Men i alla fall, när jag såg detta så asgarvade jag xD den är asrolig jag lovar, så kolla på den tack X)
Om ni inte har hört den äkta versionen av den här så kan du lyssna här (bara om du vill) :


Och här är den asroliga versionen av de här låten xD

Hahahahahahahahahaha xD Only from afar....

Kommentarer
Postat av: Lanah

Åh, vilken fin låt. :)

2010-10-01 @ 17:47:07
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? xD
Vill du att bloggen ska komma ihåg dig?

E-postadress? Jag lovar att inte ge ut :) (publiceras ej)

Din blogg heter?

Vad vill du kommentera xD

Trackback
RSS 2.0