Ska nu till fotbollsträning ^^

Shoo bloggen, nu ska ja till min fotbollsträning :D
Varje gång jag ska ha träning blir jag alltid så uppspänd ^^ för att det är roligt, och alla är så himla snälla där! :)
Jag behöver träna på att göra skott, och säga pass,finns, och typ den jag vill ska passa till mig säga namnet på den personen ^^ men det där med namnen och sånt är lätt att lära, men inte skott D:
Patricia och jag ska nångång träna på skott :D och det längtar jag till, förut tränade vi lite på passningar :P
Här är min fotbolls outfit :D




Schnygg va? :D

Kommentarer
Postat av: Patricia

DU behöver inte göra pose XD Du kan det med jag tycker det ser lite konstigt ut i fotboll kläder XD

2010-09-23 @ 21:08:11
URL: http://glitterheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? xD
Vill du att bloggen ska komma ihåg dig?

E-postadress? Jag lovar att inte ge ut :) (publiceras ej)

Din blogg heter?

Vad vill du kommentera xD

Trackback
RSS 2.0