Scenkonst foto

Idag hade jag scenkonst skolfoto! :D
Asså scenkonst är en inriktning i min skola, asså man håller på med musik,teater och konst där ^^
Btw jag målade mitt ansikte knall vitt och röda läppar och en snygg mustach och hade en hatt på mig xD
Jag såg helt miffat ut, och när vi skulle ta kort så lutade min vän Mirjiam och jag huvudena mot varann och såg förvånade ut (asså gapade munnen) ;P

Men i alla fall... jag lyssnar nu på 2 st låtar och dom är asbra :D
Här så får ni höra (ps: den andra låten hade inte en musik video xD):


Usher ft. Pitbull - DJ got us falling in love again


Jay Sean ft. Nicki Minaj - 2012

Visst är dom bra? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? xD
Vill du att bloggen ska komma ihåg dig?

E-postadress? Jag lovar att inte ge ut :) (publiceras ej)

Din blogg heter?

Vad vill du kommentera xD

Trackback
RSS 2.0