Gratisbio ;)

Just nu så är jag inne på gratisbio :) Har ju börjat vara inne där om ni läste på förra inlägget ;)
Asså jag vill verkligen få en biobiljett innan februari nångång D: för att jag vill se på Justin Biebers nya film "Never say never" den kommer ut snart nångång på april :) Om jag får en biobiljett så behöver jag ju inte betala ;) Hoppas att jag får snart då :)
Asså Gratisbio är ju fett snälla, bara för att man samlar in poäng så får man en biobiljett ;o och man kan samla in till presentkort och andra saker ;)
Jag rekommenderar för er att bli medlem! Man får ju gratis hallå! ;)
Bli medlem :)
Om ni vill bli medlem gå in här "För att bli medlem" där kan du bli medlem :)
Snälla bli medlem på den här länken! för att då kommer jag att få poäng ;) Gör det för min skull!

Tryck på bilden om ni vill bli medlem ;)

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv härligt <3

haft en bra dag då sötis? <33

2011-01-24 @ 17:00:59
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? xD
Vill du att bloggen ska komma ihåg dig?

E-postadress? Jag lovar att inte ge ut :) (publiceras ej)

Din blogg heter?

Vad vill du kommentera xD

Trackback
RSS 2.0