Min dag :)

Förlåt att jag inte är så hhimla aktiv :( jag änkte blogga igår men jag kunde inte logga in -,- Det stog "Inloggningen är avstängd", inga kunde blogga då ju..... Undrar varför dom stängde av inloggningen på blogg.se..... :/
Men i alla fall....
Idag så här jag bara kollat på tv och vart framför datan, jag tänkte gå ut idag men jag orkade inte ...
Senare ikväll ska jag kolla på en film som heter "The truth about love" :) den verkar vara bra i alla fall, det är en romantisk komedi, och Jennifer love hewitt är huvudrollen :)
Det är på TV4 film kl 21.00 om ni vill se ;)
Just nu så är jag inne på Gratisbio.se ska börja vara inne där nu :)
Har vart medlem asalänge, typ i 2 år... och jag har fortfarande inte fått en biobiljett :( Kanske för att jag inte är inne så mycket ;) Men aja ska vara inne mer... så att jag kanske kan hinna samla ihop poäng till februari... För att då kommer ju Justin Biebers film "Never say never" ut på bio :) Måste se den!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jaså, så roligt att du lägger märke till en sådan sak & dessutom kommer ihåg min blogg :)

2011-01-23 @ 20:09:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ange

lägga till varandra på bloglovin?;)

2011-01-23 @ 20:42:00
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv ja visst är dem? :)

hoppas du sover gott <33

2011-01-23 @ 23:20:25
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? xD
Vill du att bloggen ska komma ihåg dig?

E-postadress? Jag lovar att inte ge ut :) (publiceras ej)

Din blogg heter?

Vad vill du kommentera xD

Trackback
RSS 2.0