Shit! :O

Förlåt att jag inte har bloggat på länge men det är så att jag har vart lite upptagen med saker ;) bland annat att jag har vart men vänner ^^
Men just nu så ska jag snart vara med Patti och Alexandra. Men det tar sån lång tid att bestämma vad vi ska göra och så -,-' Jobbigt...
Patti blev lite sur på mig och alexandra när vi ringde henne :( så jag vet inte vad som kommer att hända fast det kommer säkert att lösa sig på något sätt ;) Hoppas det i alla fall :P

Nu ska jag uppdatera lite saker som har hänt...
Jag är fortfarande ett Justin Bieber fan, älskar hans nya låt Pray :D
Och sen så har jag börjat  6 an ;)
I sommras så brann mitt kök upp :(
Massa saker brann upp och så :( Fast nu har det renoverats ;)

Här är nåra bilder på mig nu ;) Nåra ändringar på mig kanske?








Hej då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? xD
Vill du att bloggen ska komma ihåg dig?

E-postadress? Jag lovar att inte ge ut :) (publiceras ej)

Din blogg heter?

Vad vill du kommentera xD

Trackback
RSS 2.0