Ska snart sova... ;)

Hej bloggen, jag ska snart sova... Jag vet det är lite sent xD
Men just nu så chattar jag och jag har fett ont i ryggen för att jag har vart framför datan fett mycket... så jag försöker sträcka på ryggen lite ;)
Idag så har jag vart med Patti :P Vi smällde smällare xP det var fett roligt, för att vi gjorde en sån där smällare såkallad "elefant" xD det låter fett mycket D: men det är roligt :)
Sen så gjorde vi chokladpudding :) Det blev fett gott, jag har gått misste om något hur gott som helst i hela mitt liv :(
Men aja God natt :) :) :)
Jag kan inte ta en bild på mig och lägga ut :( för att jag har webcam med Patti nu xP :) ;)
Så jag tar den här istället ;)

Gullig va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? xD
Vill du att bloggen ska komma ihåg dig?

E-postadress? Jag lovar att inte ge ut :) (publiceras ej)

Din blogg heter?

Vad vill du kommentera xD

Trackback
RSS 2.0