Har inte bloggat på två månader :O

Tjena bloggen ;) Jag märkte att jag inte har bloggat på länge så jag blev lite bloggsugen xPP
Inte mycket har hänt.. Har typ bara haft sportlov och så..
Just nu så är jag inne på datan och geekar facebook, har gjort fyra st flätor så att det blir vågigt imorn, jag ser ut som en mupp D:
Jag kanske snart ska byta header :// jag gillar inte alla bilder..... men aja får se vad som händer ;)
Jag har nyss kollat på den nya serien "Hellcats" den är asbra :DDD ska nog fortsätta att se den varje vecka ;)
Snart börjar en annan serie som heter "How i met your mother", det är säsongspremiär ;)
Så byee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? xD
Vill du att bloggen ska komma ihåg dig?

E-postadress? Jag lovar att inte ge ut :) (publiceras ej)

Din blogg heter?

Vad vill du kommentera xD

Trackback
RSS 2.0